dzieci.pl

zapomnia貫m has豉 » Nie masz konta? Za堯 je »

materia造 zwi您ane z tematem: potas

Makroelementy mniej doceniane

Makroelementy mniej doceniane

Inspirander 2012-03-05 09:43 2 opinii

Chlor, potas i s鏚, podobnie jak pozosta貫 makroelementy, s niezb璠ne do 篡cia.

Banany w czekoladzie

Banany w czekoladzie

Dzieci.pl 2013-01-07 13:10 0 opinii

Banany to 廝鏚這 witamin i warto軼i od篡wczych. Zawieraj potas, s r闚nie 廝鏚貫m witaminy C i b這nnika, kt鏎y daje poczucie syto軼i i ogranicza spo篡cie innych, bardziej tucz帷ych pokarm闚. Banany w czekoladzie to pomys na deser, kt鏎y doda maluchom si i energii do nauki i zabawy.

Obalamy mity na temat ziemniak闚

Obalamy mity na temat ziemniak闚

2013-09-12 11:53 149 opinii

W polskich domach jest to jedno z najbardziej popularnych warzyw. Ma這 kto wie jednak, 瞠 幢e przechowywane lub nieprawid這wo przygotowywane do zjedzenia mo瞠 powa積ie zatru organizm, a w przypadku kobiet w ci捫y wywo豉 nawet poronienie.

Placuszki z 簑rawin

Placuszki z 簑rawin

Dzieci.pl 2013-01-05 13:00 0 opinii

Owoc 簑rawiny jest wyj徠kowo bogaty w witaminy C, A oraz potas. Jako dodatek do puszystych placuszk闚 posmakuje ka盥emu niejadkowi.

Koktajl z kiwi i awokado

Koktajl z kiwi i awokado

Dzieci.pl 2013-01-11 15:37 3 opinii

Taki koktajl to prawdziwa bomba witaminowa. Dostarczy organizmowi solidn dawk witaminy C, K, E, a tak瞠: bia趾a, magnezu, wapnia i fosforu. Zar闚no awokado jak i kiwi polecane s osobom cierpi帷ym na anemi.

Mandarynki w czekoladzie i w p豉tkach 郾iegu

Mandarynki w czekoladzie i w p豉tkach 郾iegu

Dzieci.pl 2013-01-08 10:40 0 opinii

Jedz帷 mandarynki dostarczamy organizmowi witaminy A, witamin z grupy B oraz witaminy C. Mandarynki bogate s tak瞠 w kwas foliowy oraz potas i magnez. Jak sprawi by nasze pociechy si璕a造 po nie jeszcze ch皻niej? Wystarczy doda odrobin czekolady!

Faszerowana papryka

Faszerowana papryka

Dzieci.pl 2013-01-10 09:19 0 opinii

Pomara鎍zowa papryka dobrze wp造wa na wzrok za spraw luteiny. Zawiera te komplet witamin z grupy B i du穎 zwi您k闚 mineralnych, takich jak wap, potas, 瞠lazo, magnez, czy mied. Natomiast kasza, kt鏎ej u篡wamy w tym przepisie do faszerowania papryki, to 廝鏚這 瞠laza, kwasu foliowego, witaminy E, potasu oraz skrobi i witamin z grupy B.

υsosiowe batony w sezamie

υsosiowe batony w sezamie

Dzieci.pl 2013-01-11 16:05 0 opinii

υso uznawany jest za jeden z najzdrowszych gatunk闚 ryb. Zawiera dobre dla zdrowia kwasy t逝szczowe, du穎 bia趾a, witaminy D, A oraz te z grupy B. Nale篡 te do gatunk闚 ryb najbogatszych w potas, fosfor i fluor, ale posiada i inne pierwiastki: magnez, 瞠lazo, cynk i selen.

Kakaowe daktyle

Kakaowe daktyle

Dzieci.pl 2013-01-04 12:48 0 opinii

To s這dka, ale bogata w warto軼i od篡wcze przek御ka. Kakao dostarcza wapnia, 瞠laza, cynku i magnezu, a daktyle zawieraj witamin A, C, B1, B2 i PP, potas, 瞠lazo, fosfor i magnez. Dzi瘯i zawarto軼i sporej ilo軼i b這nnika, zapobiegaj te zaparciom.